Ring oss: +47 51 63 11 80
post@spesialservice.no
Adresse: Godesetdalen 10, 4034 Stavanger
Spesialservice ASSpesialservice ASSpesialservice ASSpesialservice AS
  • Forside
  • Våre tjenester
  • Servicebestilling
  • Kontakt oss

Servicebestilling

    Hjem Servicebestilling

    Kontaktskjema for reklamasjon

    Gjelder din service en garanti eller ved reklamasjonsrett ber vi deg bruke serviceskjema til leverandøren dette gjelder. Omhandler dette en service ut forbi disse rammene eller produkter fra Beha ber vi deg ta kontakt direkte med oss.

    Ved bestilling av service må det opplyses om produktets modell, produkt ID samt serienummer. Informasjonen finnes på produktskiltet som er festet til apparatet. Dette kan finnes på følgende steder:

    – Komfyr (frittstående) – Sidevegg, bakvegg eller i forbindelse med oppbevaringsskuff
    – Stekeovn (bygg-inn) – Rundt døråpning.
    – Koketopp (bygg-inn) – Undersiden av toppen.
    – Kjøle-/fryseskap – Sidevegg inne i skapet (ofte skjult av grønnsaksskuff).
    – Fryseboks – Under topplokk eller på bakvegg.
    – Vaskemaskin med frontilegg – Rundt trommelåpning eller bak lofilterluke i front.
    – Vaskemaskin med toppilegg – Under topplokk, bak lofilterluke eller på bakvegg.
    – Tørketrommel – Rundt trommelåpning eller bakvegg.
    – Oppvaskmaskin – Kant rundt døren eller under ved sokkel.
    – Microbølgeovn – Rundt døråpning eller bakvegg.
    – Ventilator – bak fettfilter.

    OBS! OBS!   VI UTFØRER KUN SERVICE I ROGALAND

    Har du en av disse produsentnumrene på hvitevaren din, ring følgende nummer

    Har produktet ditt produsentnummer 18535, 23232, 23244 eller 23256 og er innenfor reklamasjonstiden, ring 23 50 01 12.

    Åpningstider: Mandag–fredag 8–20.

    Har reklamasjonstiden gått ut kan du ta kontakt med oss på 51 63 11 80 eller sende oss en mail via vårt kontaktskjema.

    Kunde


    Produkt


    Feilmelding


    Annet


    Jeg vil motta en kopi av skjemaet



    For å få godkjent reklamasjonen må orginalkvittering fremlegges ved reparasjon.
    Ved serviceoppdrag innenfor reklamasjonstiden vil kostnaden belastes eieren av produktet hvis: Ingen feil kan konstateres, feilen beror på feil installasjon, feil håndtering, manglende vedlikehold og rengjøring, uvørenhet, hvis produktet er brukt til annet enn det er ment til eller blitt reparert av ukyndige personer og/eller med annet enn originaldeler. Gjennom å sende denne feilmeldingen bekrefter vi at kunden samtykker i disse vilkår, samt at vi i Whirlpool kan kontakte kunden.
    Telefonnr Whirlpool
    22 78 25 80

    Kunde


    Produkt


    Feilmelding


    Annet


    Jeg ønsker en kopi av skjemaet



    For å få godkjent reklamasjonen må orginalkvittering fremlegges ved reparasjon
    Ved serviceoppdrag innenfor reklamasjonstiden vil kostnaden belastes eieren av produktet hvis: Ingen feil kan konstateres, feilen beror på feil installasjon, feil håndtering, manglende vedlikehold og rengjøring, uvørenhet, hvis produktet er brukt til annet enn det er ment til eller blitt reparert av ukyndige personer og/eller med annet enn originaldeler. Gjennom å sende denne feilmeldingen bekrefter vi at kunden samtykker i disse vilkår, samt at vi i Indesit kan kontakte kunden.
    Telefonnr Indesit
    815 30 028

    Kontakt oss:

    Besøksadresse: Godesetdalen 10, 4034 Stavanger.
    Postboks: 1237, 4391 Sandnes.
    Tlf: 51 63 11 80
    E-post: post@spesialservice.no
    Faktura: faktura@spesialservice.no
    Åpningstider: man-fre 0800-1600

    © Spesialservice AS - Alle rettigheter reservert
    Call2action reklamebyrå logo
    • Forside
    • Våre tjenester
    • Servicebestilling
    • Kontakt oss
    Spesialservice AS
    Vår nettside bruker cookies for å forbedre din brukeropplevelse. Les mer